Xenon

Diskutiere Xenon im Skoda Fabia I Forum Forum im Bereich Skoda Forum; The Fabia is not available in the UK with Xenon headlamps...but in the rest of europe it is. Anyone know if an upgrade is possible, or kits are...

1. Pete

Pete Guest

The Fabia is not available in the UK with Xenon headlamps...but in the rest of europe it is. Anyone know if an upgrade is possible, or kits are available on the continent?

Pete

(Canadian lost in the United Kingdom. Sorry about the English, I can't speak German.)

2. Anzeige

Schau mal hier: (hier klicken). Dort wird jeder fündig!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. #2 stroblinger, 19.04.2002
    stroblinger

stroblinger Guest

as far as I know there exists no upgrade kit or another option to upgrade your fabia with xenon-lights.

here in this community i have read that an upgrade for a Ford Focus would cost 1500€.
    For the Skoda Octavia the upgrade would be more expensive... about 3250€

so i think it's not very clever to upgrade...even it is possible

You have to live without xenon lights... the advantage is in no relation to the price you pay for

but it is your decision...

I hope I could help you

greetings to the UK

stroblinger

4. Daniel

Daniel Guest

As I see, there is no possibility to get Xenon in the UK. When you buy the set for the rest of Europe it isn't configured to UK.

Allready the normal headlights has to be changed with a ahessive tape when you drive in the UK ... so the Xenon will have the same setting.

5. Pete

Pete Guest

I'm beginning to realise that not only is the Fabia more expensive in the UK, it also comes with less kit. Blah.

6. Anzeige

Schau dir mal den passenden Ratgeber an. Dort findet man Infos und Antworten.

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

Xenon

Die Seite wird geladen...

Xenon - Ähnliche Themen

1. Lichtautomatik, Xenon-Haltbarkeit

Lichtautomatik, Xenon-Haltbarkeit: Ich hätte eine Frage zur Haltbarkeit der Xenon-Brenner im Zusammenhang mit der Lichtautomatik. Vorab - der Superb ist mein 1. Auto mit...
  2. Xenon-Scheinwerfer initialisieren

Xenon-Scheinwerfer initialisieren: Hallo, seit ein paar Tagen scheinen die Scheinwerfer verstellt zu sein. Der Lichtkegel ist kürzer als vorher und das Licht scheint nach links zu...
  3. Xenon-Scheinwerfer nachrüsten

Xenon-Scheinwerfer nachrüsten: Hallo zusammen, welche Hardware brauche ich, um am Octavia 3 auf Xenonscheinwerfer mit adaptiven Kurvenlicht nachzurüsten? Wie hoch ist der...
  4. FL LED Licht vs. Xenon vFL vs. Seat LED / was ist besser?

FL LED Licht vs. Xenon vFL vs. Seat LED / was ist besser?: Hi Zusammen, da es mittlerweile ja das ein oder andere Review gibt, jedoch fast keiner (bis auf die Form) auf die LED Lampen im Detail eingeht......
  5. Privatverkauf Skoda Superb Combi "Elegance" 1.8TSI, Bi-Xenon, Navi, etc.. Garantie!

Skoda Superb Combi "Elegance" 1.8TSI, Bi-Xenon, Navi, etc.. Garantie!: So, nun ist es so weit. Ich möchte mich von meinem Superb Combi trennen. Er hat uns immer gut gedient, aber nun brauchen wir einen so großen Kombi...