Where to buy used parts for skoda in Germany??

Diskutiere Where to buy used parts for skoda in Germany?? im Skoda Superb I Forum Forum im Bereich Skoda Forum; Hello from Serbia, i can not find a place in Germany ( Auto Scrap) where i can buy a used parts for my Skoda Superb , if you have some link of...

1. Zoki81

Zoki81

Hello from Serbia, i can not find a place in Germany ( Auto Scrap) where i can buy a used parts for my Skoda Superb , if you have some link of place where i can buy it please leave it here. Thank you my friend from Germany for reply ( my mail is kzoran@tippnet.rs )

I will attach pictures of some parts what i loking ( on pictures it is parts for passat ( just like sample) )

Anhänge:

2. marc

marc

Fahrzeug:
    Skoda Superb Combi
    Werkstatt/Händler:
    Kühl in Hildesheim
    Kilometerstand:
    591000
  3. Zoki81

Zoki81

I try to find it on that web sites but no luck with that parts :( but than you for reply friend ;)

4. #4 limofahrer, 17.10.2010
    limofahrer

limofahrer

Fahrzeug:
    Skoda Octavia Kombi
    Kilometerstand:
    150000
    maybe you find something here:
    www.seik.de

5. Zoki81

Zoki81

No, they do not have but thank you for your reply , www.r-a-r.de is very good place for parts but i hope is not the only place for used parts in Germany :)

Thank you for reply friends

6. #6 FanClub, 18.10.2010
    FanClub

FanClub

hi,

maybe try it on a scrap yard near you...

greetings.

Thema:

Where to buy used parts for skoda in Germany??

Die Seite wird geladen...

Where to buy used parts for skoda in Germany?? - Ähnliche Themen

1. Skoda Original-Hundegitter, Blick in den Rückspiegel

Skoda Original-Hundegitter, Blick in den Rückspiegel: Hallo, ich will mir für meinen O3 FL gerne das Original Skoda Hundegitter kaufen. Das hat ja eine etwas eigenwillige Form: [ATTACH] Die...
  2. Videodateien vom USB Stick auf Amundsen im Skoda Karoq abspielen

Videodateien vom USB Stick auf Amundsen im Skoda Karoq abspielen: Hallo, ich bin neu hier. Ich habe am 12.03.2019 meinen Skoda Karoq bekommen und habe das Infotainmentsystem Amundsen. Ich möchte vom Meinem...
  3. Kann man eine skoda superb III Supernova Felge auf einen skoda superb II fahren

Kann man eine skoda superb III Supernova Felge auf einen skoda superb II fahren: möchte mir für meinen skoda superb 2 die Supernova Felgen vom superb III kaufen darf ich die überhaupt drauf machen und wenn ja was muss ich beachten
  4. Skoda Rapid Spaceback 2015 Kaufempfehlung?

Skoda Rapid Spaceback 2015 Kaufempfehlung?: Hallo liebe Skoda Experten, ich bin im Moment auf der Suche nach einem neuen Auto und habe einen Rapid Spaceback in der Emotion Plus Ausstattung...
  5. Skoda Connect Infotainment Columbus

Skoda Connect Infotainment Columbus: Hallo zusammen,hab jetzt meinen RS ein Monat und schaffe es nicht mit dem Infotainment zu verbinden um Connect zu empfangen.(wahrscheinlich zu...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden