Upgraded Nexus

Diskutiere Upgraded Nexus im Car-Hifi / Navi / App Forum Forum im Bereich Skoda Forum; Hi, I am sorry for only writing in english, but my german is not very fluent. :-) I have just ordered a new Skoda Octavia combi, the 2007-version....

1. Braqua

Braqua Guest

Hi, I am sorry for only writing in english, but my german is not very fluent. :-)
    I have just ordered a new Skoda Octavia combi, the 2007-version. The extra equipment is just a few handfulls of cash away from a full Laurin & Klement version, so I might just order that instead. Question though: The Stream-radio was upgraded in 2007 to support mp3s and external input etc. Does anyone have any information on the Nexus nav-system? Does it support mp3s? Can I connect an ipod-adapter to the cd-changer input on the Nexus?

And is it correct that the standard Nexus in Octavia II comes with integrated 6-disc CD-changer?

2. #2 jens_w., 04.07.2006
    jens_w.

jens_w.

Fahrzeug:
    Octavia III RS Combi TSI

Hi,

as far as i know is the 2007 nexus not able to play mp3-discs. i even don´t think that it has an integrated cd-changer.
    the actual nexus and the 2007-version is only audio-cd compatible.

you can connect an ipod-interface such as the icelink or the hopefully forthcomming dietz-adapter.

at the moment i´ve connected an icelink-plus on my nexus without any problems. a very fine solution in my eyes. ok, a shown title in the display would be nice, but isn´t necassery.

cheers

jens

3. Braqua

Braqua Guest

Wheee, just got confirmation of the order of an Octavia 1.6 aut L&K stationwagen. I guess I will find out what the Nexus contains when we get it, in two months time. :-)

Thema:

Upgraded Nexus

Die Seite wird geladen...

Upgraded Nexus - Ähnliche Themen

1. Octavia II Navi Nexus

Navi Nexus: Hallo Leute ich habe eine Frage: Besitze einen Octavia 2, Baujahr 2006 mit eingebauten Navigationsgerät Nexus ( mit CD-Laufwerk ). Gibt es dafür...
  2. Octavia II Nexus passt das so ?? Octavia RS

Nexus passt das so ?? Octavia RS: Hallo, Ich habe mir einen Octavia RS gekauft.BJ2007 .Der Wagen hat soweit voll Ausstattung bis auf das Radio [IMG] habe das Standard-Radio mit...
  3. Alternative zum Nexus Radio-Navi?

Alternative zum Nexus Radio-Navi?: In meinem Octavia II von 2006 ist ein Nexus CD-Navi Radio eingebaut (Doppel-DIN). Gibt es passende Dritthersteller-Navi-Radios, gegen die man das...
  4. Skoda Octavia 1Z (2005) - Nexus ersetzen, Aux schnittstelle schaffen.

Skoda Octavia 1Z (2005) - Nexus ersetzen, Aux schnittstelle schaffen.: Hi, Nach längerer Suche und ziemlich verwirrenden Suchergebnissen / Beiträgen, bleibt mir nichts anderes übrig als selbst einen Beitrag zu...
  5. Nexus im O2 funktioniert nicht richtig

Nexus im O2 funktioniert nicht richtig: Hallo Leute, ich hab mir vor kurzem ein einen Octavia 2 (ez 11/2007) gekauft mit Nexus Navigation. Leider funktioniert das Touchpad nicht. Das...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden