Superb 1.9TDI from Poland

Dieses Thema im Forum "Skoda Superb I Forum" wurde erstellt von mateush, 26.01.2005.

1. #1 mateush, 26.01.2005
    mateush

mateush Guest

Hi everyone!
    My name is Matt, I'm from Poland. I can't speak german well, so I will write in english (Ich kann nicht gut Deutsch sprechen :)).

I would like to show you my car. It's 2002 Skoda Superb 1.9TDI, originally it has 130hp, now I have 204hp and 409Nm :)

List of changes:
    - chiptuning (www.tdi-tuning.pl)
    - front mounted intercooler with custom made pipes
    - 2,5" no-cat exhaust
    - J&R sport filter (inside)
    - EGR closed
    - big brake rotors (312mm, drilled Zimmermann) with Ferodo DS2000 pads, Goodridge steel lines and Motul RBF600 brake fluid
    - 17" Stilauto "5" rims with 225/45/17 Pirelli PZero Rosso tyres (summer)

Performance:
    - 0-100km/h - 7.3s
    - 1/4mile - 15.47s
    - v max - 230km/h (by tacho)

And here are some photos:

Tell me what you think! :)

2. AdMan

Schau mal hier: (hier klicken). Dort wird jeder fündig!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. #2 mateush, 26.01.2005
    mateush

mateush Guest

And a dyno graph: (look at Bank4)

4. #3 JAN0SCH, 26.01.2005
    JAN0SCH

JAN0SCH

Czien dobry Matt, and Hello in here. I really like your car, because I ordered a Superb in the same color, and I haven't seen that much pictures of this color at all. So if you have some more, I would be more than happy to see them. :D So once again, a warm welcome also from my side. Do widzenia.

JAN0SCH

5. #4 yoShy6412, 26.01.2005
    yoShy6412

yoShy6412

Fahrzeug:
    Opel Vectra GTS 1.9CDTI
    Werkstatt/Händler:
    AH Vogel Hermsdorf
    Kilometerstand:
    51000
    Hi!
    Your car is looking really good. But, where are your back-seats in the second picture. Tell me more about. Have you more pics off the missing rear seats ?

6. #5 mateush, 27.01.2005
    mateush

mateush Guest

It was 1/4 mile race, and every single kg counts :)

By removing back seat, spare wheel, passenger seat and all trunk equipment you can earn even 0.3s on 1/4 mile time. You may think it's not much, but if all the race last for about 15.5s, it's worth it :)

I have photos somewhere, but I'll have to find them.

Thema:

Superb 1.9TDI from Poland

Die Seite wird geladen...

Superb 1.9TDI from Poland - Ähnliche Themen

1. Suche Winterräder für einen Superb 2.0tdi

Suche Winterräder für einen Superb 2.0tdi: Hallo ich bin auf der Suche nach Felgen oder Kompletträder für den Winter in 18 oder 19 Zoll. Wer was hat bitte melden
  2. Octavia II Bolero aus Superb

Bolero aus Superb: hallo! Kann mir jemand weiter helfen und mir sagen ob dieses Radio auch in meinen 2010er 1Z passt? Vielen Dank im voraus. Mit freundlichen Grüßen
  3. Frage: Leuchtmittel Superb SL

Frage: Leuchtmittel Superb SL: Hallo, wer weiss welche Leuchmittel im Superb SL verbaut sind. Nebellampen vorne = H8 ? Nebelschlussleuchte = ? Blinker vorne = ? Blinker hinten =...
  4. Superb erhält Auszeichnung "Autoflotte TopPerformer"

Superb erhält Auszeichnung "Autoflotte TopPerformer": Der Superb belegt ersten Platz unter allen Mittelklassemodellen beim Award des Fachmagazins ,Autoflotte' - Das Flaggschiff der Marke ist stärkster...
  5. Suche Laderaumabdeckung für Superb II

Laderaumabdeckung für Superb II: Leider hat mein Vater bei der Rückgabe seines Leasingfahrzeuges MEINE Laderaumabdeckung mit zurück gegeben. Von daher bin ich auf der Suche nach...