Scoda Scala Bolero Screen problem (dark mode)

Diskutiere Scoda Scala Bolero Screen problem (dark mode) im Skoda Scala Forum Forum im Bereich Skoda Forum; Hello to everyone! I'm currently having the following issue in my new Skoda Scala (1.0 TSI 116HP). The Bolero screen switches off (more likely...

1. #1 Th3ofilos, 21.08.2020
    Th3ofilos

Th3ofilos

Hello to everyone!
    I'm currently having the following issue in my new Skoda Scala (1.0 TSI 116HP). The Bolero screen switches off (more likely turns black - like screen saving mode), in the fist 1 or 2 min after i start the car. I can still hear everything - radio etc, but to switch it on again i have to press one of the column "buttons". It doesn't switch on just by touching the screen part. It does this only for one time and always when i start the engine. And then no mater the driving time, it doesn't do it again.

I have already deactivated the option in the menu that switches off the screen after a period of time (even tried to activate the option and deactivate it again), so i shouldn't see something like that.

Does this happens to anyone else?

2. #2 ScalaDD, 21.08.2020
    ScalaDD

ScalaDD

Hi, I dont know this particular problem, but I also had some issues with the bolero in the beginning (Freeze and parking system faulty) There is an update, that every Skoda contract-seller does for free. Since I got this update, everything works fine... Good luck!

bbfh gefällt das.
Thema:

Scoda Scala Bolero Screen problem (dark mode)

Die Seite wird geladen...

Scoda Scala Bolero Screen problem (dark mode) - Ähnliche Themen

1. Scoda oktavia 2 Multimedia Touchscreen

Scoda oktavia 2 Multimedia Touchscreen: Hallo zusammen. Ich habe einen alten oktavia 2. Und möchte ein tolles multimedia Touchscreen einbauen mit GPS Bluetooth GPS usw. Im Netz sind...
  2. Radlager Scoda Scout - 3 Jahre alt.

Radlager Scoda Scout - 3 Jahre alt.: Ist das "normal bei Skoda", dass nach 60 Tsd. km ein Radlager (hinten links) Geräusche macht? Das war bei dem Vorgängermodell, ebenfalls ein...
  3. Scoda Octavia Kombi Wasser im Fußraum hinten

Scoda Octavia Kombi Wasser im Fußraum hinten: Hallo, ich habe ein Problem mit meinem Skoda. Hinten im Fußraum ist es nass auf beiden Seiten. Ich habe die Verkleidung abgebaut. Und...
  4. Scoda Fabia III / Infotainmentsystem Bolero Mirrorlink

Scoda Fabia III / Infotainmentsystem Bolero Mirrorlink: Guten Tag in das Forum, wie es meist geht, ...tritt das erste Problem auf, geht man in den speziellen Foren auf die Suche. So auch bei mir, und...
  5. Scoda Fabia 5J scheinwerfer Linse H7 auf Reflektor H4 umbauen danach kein Fernlicht mehr

Scoda Fabia 5J scheinwerfer Linse H7 auf Reflektor H4 umbauen danach kein Fernlicht mehr: Hallo Leidensgenossen ich bin ja von meinem fabia bj 9/2009 eigentlich begeistert bis auf das fahrlicht , original verbaut das linsensystem mit...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden