Parrot 3100 BT in O2 Audience ? (In English)

Diskutiere Parrot 3100 BT in O2 Audience ? (In English) im Car-Hifi / Navi / App Forum Forum im Bereich Skoda Forum; Hi, First of all: My German is not so good, so hopefully this thread in english is accepted. My question: I want to connect my Parrot 3100 BT...

1. nomad

nomad

Hi,

First of all: My German is not so good, so hopefully this thread in english is accepted.

My question: I want to connect my Parrot 3100 BT carkit to my new Audience radio in the new O2.
    BUT there are no ISO connectors, so it cannot be connected directly.
    Does any of you already connected this carkit to the Audience (or Stream maybe) ? How did you connect it ?

Thanks for your answers in advance..

2. #2 TorstenW, 01.06.2005
    TorstenW

TorstenW Guest

Hi,

No problem!
    You only can connect the parrot by separate connectors.
    The power-cables you can connect with (Schneidklemmverbinder) >sorry, I don' know the english word.....< on the radio-cables.

For connecting the "PhoneIn" Input you need a connector. This you can get by your Skoda or VW-dealer. The part number is: 3B7 035 447 B for the connector and: 000 979 010 for the pins (only 5-pack).

Greez
    Torsten

3. nomad

nomad

4. #4 TorstenW, 01.06.2005
    TorstenW

TorstenW Guest

Hi,

Yes, that's the right connector!
    I forgot, you also need a pin for the "Mute"-Input. This Pin must be inserted in the "Mute Ext" Chamber.

Greez
    Torsten

5. nomad

nomad

Great !
    My car will be delivered tomorrow and now I can place the Parrot in the car !

Danke !

Thema:

Parrot 3100 BT in O2 Audience ? (In English)

Die Seite wird geladen...

Parrot 3100 BT in O2 Audience ? (In English) - Ähnliche Themen

1. Karoq Amundsen FSE über BT geht nicht?

Amundsen FSE über BT geht nicht?: hallo zusammen, ich komme bei meinem Amundsen nicht weiter. Es ist in einem Karoq EZ6/2019 verbaut und ich koppel mein iPhone8 über BT (ohne...
  2. BT Kontakte und iPhone

BT Kontakte und iPhone: Hallo, ich habe seit letzte Woche einen Octavia III (2016). Die Verbindung mit iPhone (5.2) via Bluetooth funktioniert, jedoch werden nur die...
  3. Octavia II Radio Umbau auf RNS510, BT und Phone nachrüsten möglich?

Radio Umbau auf RNS510, BT und Phone nachrüsten möglich?: Hallo, ich habe seit geraumer Zeit ein Skoda Octavia II 1Z Facelift, in dem ein steinaltes (mit abnehmbaren bedienteil) Pioneer Radio verbaut...
  4. Modellübergang O2 zu O3 - 1.8 TSI probleme behoben?

Modellübergang O2 zu O3 - 1.8 TSI probleme behoben?: liebes forum, ich bin neu und dabei, mir einen octavia zuzulegen. es geht unter anderem um einen O2 1/2013 elegance 1.8 TSI. meine frage ist, ob...
  5. Verkauft --erledigt-- Verkaufe WR 205/50 R17 auf Alufelgen Platin P69 7x17" für S2/O3/O2

--erledigt-- Verkaufe WR 205/50 R17 auf Alufelgen Platin P69 7x17" für S2/O3/O2: ---- erledigt, Räder stehen nicht mehr zum Verkauf ---- Verkauf wegen Fahrzeugwechsel: (nach Hinweisen aus dem Thread: Reifen sind offenbar für...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden