Motor-Light On Dashboard Appears

Diskutiere Motor-Light On Dashboard Appears im Skoda allgemein Forum im Bereich Skoda Forum; I HAVE A SKODA FABIA 1.4 COMBI 55KW AUT. YEAR BUILD 2002 IN DECEMBER 2009 THE MOTORLIGHT ON MY DASHBOARD CAME ON. THE LAMBDASONDE 1 WAS REPLACED,...

1. #1 pdebruijn, 16.05.2010
    pdebruijn

pdebruijn

I HAVE A SKODA FABIA 1.4 COMBI 55KW AUT. YEAR BUILD 2002
    IN DECEMBER 2009 THE MOTORLIGHT ON MY DASHBOARD CAME ON. THE LAMBDASONDE 1 WAS REPLACED, BECAUSE IT SHOWED PROBLEMS DURING DE COMPUTER TEST. IN THE FIRST PART OF MAY 2010 THE MOTORLIGHT CAME ON AGAIN. THE COMPUTERCHECK INDECATED AGAIN, PROBLEMS WITH THE LAMPDASONDE 1. AFTER REPLACING, THE LIGHT CAME AGAIN AFTER A COUPLE OF KILOMETERS DRIVING. THEY REPLACED ALSO THE LAMPDASONDE 2. PITTY, THE LIGHT CAME ON AGAIN. THE MECANIC PUT THE OLD LAMPDASONDE 1 EN 2 BACK AGAIN. THE MECANIC ALSO CLEANED THE AIRINTAKE ON THE RIGHTSIDE OF THE AIRFILTER. THIS DID HELP EATHER.

DO YOU HAVE ANY OTHER SUGGESTIONS. IN THE MEAN TIME IS IT HARMFULL FOR THE CAR TO KEEP ON DRIVING, WHEN THE MOTORLIGHT APPEARS ON THE DAHBOARD?

2. Anzeige

Schau mal hier: (hier klicken). Dort wird jeder fündig!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. Phlox

Phlox Guest

Check all cabels for marten bites and change your garage for a better one.

4. #3 SUPERBturbo, 17.05.2010
    SUPERBturbo

SUPERBturbo

Fahrzeug:
    SUPERB 1.8T ELEGANCE
    Hello!
    It shouldn't be harmful for the engine, because it should run in an emergency program, but you haven't the full power of the engine. Check also the plugs for any corrosion or insulate cantacts. Maybe check the air mass flow meter, it's often fault at some VW engines. I'm sorry if there are some mistakes in this text. Good luck.

Thema:

Motor-Light On Dashboard Appears

Die Seite wird geladen...

Motor-Light On Dashboard Appears - Ähnliche Themen

1. Motor springt nicht an und pfeift

Motor springt nicht an und pfeift: Hallo, mein Auto springt seit gestern nicht mehr an, wir haben vorgestern eine neue Batterie eingebaut also daran kanns eigentlich nicht liegen....
  2. Mercedes Benz „DIGITAL LIGHT“: Scheinwerfer in HD-Qualität

Mercedes Benz „DIGITAL LIGHT“: Scheinwerfer in HD-Qualität: Zwei Millionen Pixel Auflösung. Die Zukunft des Autolichts liegt für die Mercedes-Benz Entwickler im blendfreien Fernlicht in HD-Qualität. Die...
  3. Motoren elektrische Heckklappe Kombi

Motoren elektrische Heckklappe Kombi: Hallo zusammen, mir ist etwas an meiner Heckklappe aufgefallen. Ich habe die elektrische Heckklappenbetätigung. Dort wo sonst ja die Dämpfer...
  4. Instrumententafel tot und Motor geht sofort wieder aus

Instrumententafel tot und Motor geht sofort wieder aus: Hallo, wollte heute mit meinem Roomster 1.6 Automatik BJ2007 weg fahren aber leider streikt er. Die Instrumententafel ist komplett tot nicht mal...
  5. Sind Motoren an Getriebe gebunden?

Sind Motoren an Getriebe gebunden?: Ich hatte immer angenommen, man kann in Theorie jeden aktuellen MQB VW Motor mit jedem (Drehmoment-passenden) Getriebe und jeder Antriebsart...