Garanti

Diskutiere Garanti im Skoda allgemein Forum im Bereich Skoda Forum; Beklager at jeg skrev på engelsk - mitt Deutsch tillater litt lesing, men ikke mer. Jeg kjøpte en bil i Norge importert fra Tyskland. - Den...
terje.viken

terje.viken

Fahrzeug
Skoda Enyaq IV 80
Beklager at jeg skrev på engelsk - mitt Deutsch tillater litt lesing, men ikke mer.

Jeg kjøpte en bil i Norge importert fra Tyskland. - Den kommer bare med 2 års fabrikkgaranti. - Er det mulig å bestille forlenget fabrikkgaranti et sted i Tyskland?

vennlig hilsen
Terje, Noway

#
schau mal hier: Garanti. Dort wird jeder fündig!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
birscherl

birscherl

Fahrzeug
Octavia 3 Combi 1.5 TSI 06/2018
Skoda erbjuder endast en tvåårig fabriksgaranti. Du kan dock lägga till en garantiförlängning i samband med köpet mot en extra kostnad eller senare, men då kostar det en relativt stor summa pengar.
Information om detta finns på Skoda: Länk.
(Texten har översatts med deepl.com, jag kan inte ett ord svenska.)

terje.viken

terje.viken

Fahrzeug
Skoda Enyaq IV 80
thanks, will try to figure out :)

terje.viken

terje.viken

Fahrzeug
Skoda Enyaq IV 80
I read the (translated) terms of the garanti-verlengerung. Unfortunately the extended garanti only applies to temporary stays in other countries than Germany. And temporary is defined as maximum 6 weeks :) - Maybe I will not find a solution via Skoda :|

birscherl

birscherl

Fahrzeug
Octavia 3 Combi 1.5 TSI 06/2018
The warranty extension will be available in every country where Skoda officially offers its vehicles. My link was to the German website, since I am in Germany, analogously the warranty terms will certainly be offered in Sweden as well. The easiest thing to do will be to check the Swedish Skoda website or your local Skoda dealer.

Thema:

Garanti

Oben